התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


19/07/2023

דרוש/ה מנהל/ת משרד למזכירות האגודה הקהילתית בכפר מנחם!

מזכיר/ה לארגון

● ניהול משרד האגודה: קבלת קהל, פרסום לקהילה, אחזקת אתר הקהילה, תאום ישיבות של וועדות האגודה ועבודות משרדיות שונות. ● מתן שירותי משרד לוועד, למנהל האגודה ולפעולות שתחת האגודה. ● מתן תמיכה וסיוע משרדי לפעילות שתחת האגודה: חינוך, גינון, חצרנות, תרבות וקהילה, ועוד. ● בצוע רכש למוסדות האגודה, קבלת וניהול הצעות מחיר לפעולות שונות, מעקב אחר קבלת כספים ותקציבי פיתוח בהתאם לתכניות שאושרו עי הנהלת היישוב או גורמים מממנים מחוץ ליישוב ולמועצה. ● סיוע לפי צורך בפניות הציבור בנושאים כספיים. היקף המשרה: משרה חלקית 80% : ארבעה ימים בבוקר 9:00-17:00 ואחה”צ אחד 16:00-19:00.
דרישות המשרה
חובה: ניסיון מוכח בניהול משרד, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה עצמאית, תכלול פעילויות שונות ליעד משותף ,ניסיון בעבודה במחשב בתוכנות וורד ואקסל – חובה, ניידות ועצמאות. יתרון: יישומי אינטרנט, ניסיון בניהול כספים, ניסיון בניהול קבלני משנה, תואר אקדמי, מתאים לנשים וגברים כאחד.
אזור
אזור השפלה
עיר
כפר מנחם
19/07/2023
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך: