התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


12/05/2017

למעון ילדים בגיל הרך בהוד השרון דרושה מטפלת מסורה ונעימה

סייע/ת לגן ילדים

למעון ילדים בגיל הרך דרושה מטפלת מסורה ונעימה לעבודה עם מתוקים אמיתיים בגילאי חצי שנה ועד 3 שנים, משרה מלאה, התחלה מיידית. שכר מצוין ותנאים סוציאלים מעולים. אם את מעוניינת בעבודה מתגמלת עם תחושת שליחות, עבודה עם צוות מקסים ואווירה טובה את מוזמנת בחום ליצור איתנו קשר.
דרישות המשרה
גישה מצוינת לילדים, יצירתיות, הגדלת ראש נסיון בעבודה עם הגיל הרך- יתרון יכולת טובה לעבודה בצוות והכי חשוב- אהבה גדולה לילדים המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה
משרה מלאה
אזור
פתח תקווה והסביבה
עיר
הוד השרון
12/05/2017
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • חיפוש עבודה ומציאת עבודה

    חיפוש עבודה ומציאת עבודה

    חיפוש עבודה הוא תהליך הדורש השקעה וסבלנות. קבלו את הטיפים שלנו - מה חשוב בתהליך חיפוש העבודה, כמה זמן לוקח עד למציאת עבודה ואיך מוצאים משרות דרושים שוות.
  • מפעיל | מפעילה

    מפעיל | מפעילה

    מידע על תפקיד מפעיל (או מפעילה) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מפעילים (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מפעילות.
  • הסתדרות המורים

    הסתדרות המורים

    הסתדרות המורים היא ארגון מייצג למורים וגננות בישראל. במאמר תוכלו לקרוא על הסתדרות המורים ופעולות הסתדרות המורים. מאמר על הסתדרות המורים דרושים בחינוך מציגים.

  • הוראה מתקנת

    הוראה מתקנת

    מידע על תפקיד הוראה מתקנת והדרישות של עבודה בהוראה מתקנת. בנוסף הצעות עבודה למשרות הוראה מתקנת ופרסום מודעת דרושים הוראה מתקנת באתר דרושים בחינוך.
  • כיצד עוברים בהצלחה תהליך גמילה מחיתולים?

    כיצד עוברים בהצלחה תהליך גמילה מחיתולים?

    תהליך הגמילה מחיתולים יכול להיות מתסכל מאוד גם לפעוט וגם להורים. גמילה מחיתולים קשורה באופן ישיר למודעות הפעוט לגופו, אישיותו ועצמאותו. איך לעבור אותו בהצלחה?

  • מדוע חשוב להקריא ספרים לילדים?

    מדוע חשוב להקריא ספרים לילדים?

    הורים רבים מקריאים לילדיהם ספרים בתדירות כזו או אחרת. ההורים מבינים שיש לכך חשיבות, אך רובם אינם מודעים לכל היתרונות הגלומים בפעולה פשוטה והכרחית זו.