-
מתי מומלץ להתחיל לטפל בשגיאות כתיב
שגיאות כתיב מטרידות מורים ותלמידים רבים ומהוות במקרים רבים מקור לתסכול מתמשך, החל מכיתה א'. מה הם סוגי שגיאות הכתיב, מתי אנו נדרשים לטפל בהן, וכיצד עושים זאת? -
להיוולד עם צרכים מיוחדים זה לא מחלה
בעבר ילדים בעלי צרכים מיוחדים היו דחויים ונדחקו לשולי החברה. צרכים מיוחדים אינם מחלה. אתם מוזמנים לקרוא את הסיפור האישי המרגש של שרה מלכה. -
משלבת
המידע המלא על תפקיד משלבת והדרישות של עבודה בשילוב בחינוך. בנוסף הצעות עבודה של משרות שילוב (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של משלבת באתר דרושים בחינוך. -
התפתחות רגשית-חברתית בגיל הרך
מהי התפתחות רגשית-חברתית? באילו גילאים היא מתחילה וכיצד עלינו לפעול על מנת לתמוך בילדים ולדאוג שיתפתחו בצורה הנכונה להם. הנה מספר עקרונות.
-
עובד סוציאלי | עובדת סוציאלית
מידע על תפקיד עובדים סוציאליים והדרישות של עבודה בעבודה סוציאלית. בנוסף הצעות עבודה למשרות עו"סים ופרסום מודעת דרושים עובד/ת סוציאלי/ת | דרושים בחינוך. -
מדריך נוער | מדריכת נוער
מידע על תפקיד מדריך נוער (מדריכת נוער) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מדריכי נוער (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של הדרכת נוער.
29/07/2019
בחולון דרוש/ה אקדמאי/ת לתפקיד גננ/ת
גננ/ת למעון
אנחנו מחפשים אקדמאי/ת לתפקיד של גננ/ת במעון יום שיקומי לפעוטות עם אוטיזם בחולון. למשרה של 36 שעות שבועיות (יום חופשי באמצע השבוע). תנתן הדרכה קבועה, ליווי של צוות רב מקצועי, עו"ס ומנתחת התנהגות.
דרישות המשרה
יכולת הובלת צוות, עבודה עם צוות רב מקצועי
אזור
תל אביב והמרכז
עיר
חולון
29/07/2019
חזרה ללוח הדרושים