התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


16/06/2019

למעונות אלו"ט דרושים/ות גננים/ות עם ניסיון באוטיזם

גננ/ת לעמותה

חטיבת הטף באלו"ט, המובילה בקידום הטיפול האיכותי בילדים על הרצף האוטיסטי, מזמינה אותך להיות חלק מצוות רב- מקצועי במעונות היום השיקומיים. במסגרת התפקיד: ניהול והדרכת צוות, ריכוז תכניות טיפוליות, עבודה בצוות אינטגרטיבי רב מקצועי ועבודה מול הורים וילדים. ניתנת הדרכה פרטנית בתחום האוטיזם וליווי אישי תומך מצוות הניהול המקצועי.
דרישות המשרה
דרישות: תואר ראשון במקצועות החינוך/ מדעי ההתנהגות – חובה. ניסיון בעבודה ישירה עם ילדים על הספקטרום – חובה. ניסיון בעבודה טיפולית ABA – יתרון משמעותי. יכולת עבודה בצוות, רצון ללמוד ולהתפתח.
אזור
רמלה לוד מודיעין והסביבה
עיר
מודיעין מכבים רעות
16/06/2019
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • סוגי הארגונים באתר דרושים בחינוך

    סוגי הארגונים באתר דרושים בחינוך

    באתר דרושים בחינוך סוגי ארגונים שונים בתחום החינוך וההדרכה. העבודה בארגונים היא שונה ומגוונת מאוד והליך חיפוש העבודה הוא קל ונוח. הגיע הזמן למצוא עבודה.
  • מלווים להסעות

    מלווים להסעות

    מידע על תפקיד מלווים בהסעות ילדים והדרישות של עבודה כמלווה בהסעות. בנוסף הצעות עבודה של משרות מלווה בהסעות (חיפוש עבודה) ומודעות דרושים מלווה להסעות.
  • מורה

    מורה

    המידע המלא על תפקיד מורה והדרישות של עבודה בהוראה. בנוסף הצעות עבודה למשרות מורים (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים מורים באתר דרושים בחינוך.
  • הדרך לעבור בהצלחה את הגמילה מהמוצץ

    הדרך לעבור בהצלחה את הגמילה מהמוצץ

    בוודאי שאלתם את עצמכם מהי חשיבותו של רפלקס המציצה אצל התינוק? מתי מומלץ להתחיל בתהליך הגמילה מהמוצץ ואיך לעבור אותו בהצלחה? במאמר זה תמצאו את התשובות.

  • אם בית

    אם בית

    המידע המלא על תפקיד אם בית והדרישות לעבודה של אם בית. בנוסף הצעות עבודה למשרות אם בית (חיפוש עבודה) או פרסום מודעת דרושה אם בית באתר דרושים בחינוך.
  • אל תעשו השוואות על חשבון התינוק שלכם

    אל תעשו השוואות על חשבון התינוק שלכם

    לכל התינוקות יש מדרגות התפתחות. במאמר זה נסקור את שלבי התפתחות התינוקות, תחומי ההתפתחות השונים והנזק העלול להיגרם עקב השוואה בקצב ההתפתחות בין תינוקות.