-
האם תהליך חפיפה נכון ישפר את תפוקת העובד?
מעסיקים רבים נוטים לקלוט את העובדים ומיד "זורקים אותם למים" אך חלקם עלול להתקשות ולעזוב. בעזרת תהליך חפיפה והכשרה נכונים ניתן לשמר את העובדים ולשפר את התפוקה.
-
איך נעזור לאפרוח שלנו לחזק את מערכת החיסון
חיזוק מערכת החיסון של הילד חשובה מאוד. ניתן לחזק את מערכת החיסון של הילד שלנו באמצעות 3 עקרונות פשוטים ולהפוך אותם לבריאים, חזקים ומאושרים יותר.
-
איך לכתוב קורות חיים מוצלחים?
קורות החיים הם המסמך עליו מסתמכים המעסיקים כדי ללמוד עליך. הם צריכים להכיל את המידע המדויק והעדכני עליך אך הם צריכים להיות גם ברורים ושיווקיים. איך עושים את זה?
-
הגננת
הגננת היא המחנכת של הילדים בגן הילדים או במעון. בישראל הרבה תפקידים נופלים על הגננת ולכן לכל גננת דרושים גם כישורים נוספים לעבודה. הגננת - אתר דרושים בחינוך.
-
מפעיל | מפעילה
מידע על תפקיד מפעיל (או מפעילה) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מפעילים (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מפעילות. -
איך נוכל ללמד את הילדים על רגשות
איך לגרום לילד להביע רגשות? איך לגרום לו להבין רגשות? מסתבר שגם להורים וגם למערכת החינוך יש תפקיד חשוב בהתפתחות הרגשית של הילדים.
14/10/2018
הוראה פרטית וקבוצתית
מורה פרטי לפרטי
תיאור המשרה:
דרושים/ות סטודנטים/יות להוראה בעלי/ות ניסיון במתן שעורים פרטיים.
המשרה היא במרכז למידה בבית ספר בבת ים, כאשר ה-45 ד' הראשונות מיועדות לתגבור במקצוע מסוים (ישיבה עם קבוצה של 5-6 תל' לתגבור מקצוע מסוים), ולאחר מכן, שעה וחצי עזרה במרכז הלמידה בשעורי בית.
דרישות המשרה
אחריות, בעלי/ות כושר ביטוי בע"פ ובכתב ויחסי אנוש מעולים.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
שעות עבודה
13:00-15:15
ימי עבודה
רביעי
שכר
65 ש"ח לשעה (60 ד')
אזור
תל אביב והמרכז
עיר
בת ים
14/10/2018
חזרה ללוח הדרושים