התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


16/06/2019

לאלו"ט דרושות/ים עו"סים/ות לעבודה במעונות היום השיקומיים

עובד/ת סוציאלי/ת לעמותה

העו"ס הינו/ה חלק מצוות רב מקצועי הכולל הן צוות חינוכי והן צוות ממקצועות הבריאות. כחלק מתפקידו/ה העו"ס מלווה הן את הצוות והן את המשפחות. התפקיד כולל גם הנחיית קבוצת צוות וגם הנחיית קבוצת הורים וכן קשר רציף עם גורמים מקצועיים בקהילה. העבודה מלווה בהדרכה הן פרטנית והן קבוצתית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרות הינן באור השפלה והשרון.
דרישות המשרה
דרישות התפקיד: תואר ראשון בעבודה סוציאלית – חובה. יכולת לעבוד בצוות רב מקצועי – חובה. ניסיון בתחום השיקום והאוטיזם – יתרון. רכב חובה! – המשרה כרוכה בנסיעות
אזור
פתח תקווה והסביבה
עיר
הוד השרון
16/06/2019
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • מטפלת התנהגותית ABA | מטפל התנהגותי

    מטפלת התנהגותית ABA | מטפל התנהגותי

    מידע על תפקיד מטפלת התנהגותית ABA (או מטפל). בנוסף הצעות עבודה למשרות (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים מטפלת התנהגותית ABA באתר דרושים בחינוך.

  • ספרן | ספרנית

    ספרן | ספרנית

    מידע על תפקיד ספרן והדרישות של עבודה כספרן או כספרנית. בנוסף הצעות עבודה של משרות ספרן / ספרנית (חיפוש עבודה) ומודעות דרושים ספרנים באתר דרושים בחינוך.
  • יועץ חינוכי | יועצת חינוכית

    יועץ חינוכי | יועצת חינוכית

    מידע על תפקיד יועץ חינוכי (או יועצת חינוכית) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות יועצים חינוכיים (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של יעוץ חינוכי.
  • הגננת

    הגננת

    הגננת היא המחנכת של הילדים בגן הילדים או במעון. בישראל הרבה תפקידים נופלים על הגננת ולכן לכל גננת דרושים גם כישורים נוספים לעבודה. הגננת - אתר דרושים בחינוך.

  • סוגי המשרות באתר דרושים בחינוך

    סוגי המשרות באתר דרושים בחינוך

    באתר דרושים בחינוך סוגי משרות שונים בתחום החינוך וההדרכה. המשרות מגוונות מאוד והליך חיפוש העבודה הוא קל ונוח. הגיע הזמן למצוא עבודה.

  • מטפלת בשיטת DIR

    מטפלת בשיטת DIR

    מידע על תפקיד מטפלת בשיטת DIR והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מטפלת בשיטת DIR (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מטפלות DIR.