התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


12/03/2018

דרוש/ה קלינאי/ת תקשורת למעון יום שיקומי בנתניה – תנאים מעולים

קלינאי/ת תקשורת למעון

למעון יום שיקומי בנתניה דרוש/ה קלינאי/ת תקשורת. במעון 44 פעוטות עם צרכים מיוחדים, בגילאי חצי שנה ועד 3 שנים. היקף המשרה: 2-3 ימים בשבוע (13 שעות שבועיות או יותר). שעות וימים גמישים. עבודה בצוות רב מקצועי עם הרבה אתגר וסיפוק, באווירה תומכת ומצמיחה. המשרה כולל עבודה פרטנית, קבוצתית, ועבודה עם המשפחות.
דרישות המשרה
ניסיון בעבודה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים – יתרון ניסיון בעבודה בהתפתחות הילד – יתרון תעודה בתחום – חובה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
אזור
אזור השרון
עיר
נתניה
12/03/2018
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • מבשלת | טבחית

    מבשלת | טבחית

    מידע על תפקיד מבשלת (טבחית) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מבשלת (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מבשלת (טבחית) באתר דרושים בחינוך.
  • הגננת

    הגננת

    הגננת היא המחנכת של הילדים בגן הילדים או במעון. בישראל הרבה תפקידים נופלים על הגננת ולכן לכל גננת דרושים גם כישורים נוספים לעבודה. הגננת - אתר דרושים בחינוך.

  • גיל שנתיים הנורא, הנפלא

    גיל שנתיים הנורא, הנפלא

    גיל שנתיים (מכונה גם גיל ה- לא!-לא! הוא נפלא לילדים, אך קשה להורים. מה עובר על הילדים בגיל הזה? מדוע ישנם התקפי זעם? וכיצד עלינו ההורים להתמודד עימו בהצלחה?
  • איך להצליח בתהליך הצבת גבולות לילדים?

    איך להצליח בתהליך הצבת גבולות לילדים?

    ההורים צריכים לחנך את הילדים ולהציב גבולות. כיצד בוחרים את הגבולות, כיצד מציבים אותם, מה עושים כשיש מחלוקת בין ההורים, איך להצליח בתהליך מול הילד? הפרטים בפנים.

  • השאלות הכי טובות לראיון העבודה

    השאלות הכי טובות לראיון העבודה

    כיצד יכול המעסיק לשאול שאלות בעלות ערך מוסף בראיון העבודה? נחפש שאלות שיספרו לנו עוד קצת על העובד ועל אופיו. איזה שאלות ניתן לשאול?

  • רגישות סנסורית אצל ילדים

    רגישות סנסורית אצל ילדים

    חמשת החושים שלנו מונחים על סקאלה. האם לילד יש עודף או תת רגישות חושית? במידה וכן, נוכל למנוע תקלות תקשורת, כעסים ומתחים אצל הילדים. איך מזהים ואיך מתמודדים?