-
איך למנוע תחלופת עובדים במקום העבודה?
מעסיקים רבים מתמודדים עם תחלופת עובדים גבוהה במקום העבודה. מדוע העובדים מתחלפים כל כך מהר וכיצד ניתן למנוע זאת?
-
על הנקה, חלב אם ותחליפי חלב
מהי משמעותו של חלב אם בשביל התינוק והאם הוא עדיף על תחליפי חלב? כיצד מקבלים החלטה לגבי תזונת התינוק באמצעות הנקה ומה ההשלכות על האם. הפרטים במאמר.
-
אמא ואבא הולכים לגן ואני גם
מדוע קשה לילדים להשתלב במסגרת החדשה? מהם הקשיים וההתנהגויות הצפויות של הילדים, ושל ההורים? ומה אפשר ורצוי לעשות כדי לעבור את ההתחלה החדשה בהצלחה. -
כיצד נצמצם בעיות קשב וריכוז מהגיל הרך?
הפרעות קשב וריכוז נחשבות להפרעות מולדות. אך ישנם מצבים שיכולים להעצים את ההפרעה, מה עושים ואיך נמנעים מהם בעת גידול ילדינו? -
ניהול משא ומתן על שכר - איך ומתי עושים זאת?
משא ומתן על שכר צריך לדעת איך ומתי לנהל. ניהול משא ומתן כזה שלא בתזמון והצורה הנכונה יכול גם לגרום לאי העסקה או סיום העסקה של עובד. מה העקרונות לניהולו?
-
חינוך לפרפקציוניזם עלול לגרום לילדים נזק רגשי
כהורים, כולנו מפתחים ציפיות גבוהות מילדינו. אנחנו מלווים אותם בכל צעד ושעל שהם עושים אל עבר עולם המבוגרים, תוך שאיפה למצוינות. אך, על אף הדאגה והרצון הטוב, האם זוהי הדרך הנכונה ביותר לגידולם?
28/07/2019
לתכנית בשביל דרושים רכזים
רכז/ת לעמותה
לתכנית 'בשביל' של האגודה להתנדבות בשיתוף פר"ח, דרושים רכזים:
רקע:
תכנית 'בשביל' של האגודה להתנדבות, מסייעת לבתי הספר במימוש הפוטנציאל העצום שגלום בתכנית ל"התפתחות אישית ומעורבות חברתית" של משרד החינוך. מטרת התכנית לאפשר לכל תלמיד ותלמידה להתנסות בחוויית מעורבות חברתית חיובית, מעצימה ובעלת משמעות והשפעה על חייהם ועל סביבתם. חונכי 'בשביל' מכינים ומלווים את תלמידי כיתות ט' ו י' לקראת ובמהלך המעורבות החברתית שלהם ('המחויבות האישית' בשמה הקודם והמוכר יותר). זאת באמצעות מפגשים ושיעורים קבוצתיים, ימי שיא חווייתיים וליווי פרטני של נער ונערה.
את מי אנחנו מחפשים?
אנחנו מחפשים א.נשי חינוך שהם גם א.נשי שטח שמצד אחד נמצאים בתחילת דרכם המקצועית, אך כבר מגיעים עם רקע, ניסיון ותשוקה לניהול וחינוך. א.נשים חרוצים, חיוביים, מסודרים, שיודעים להוביל ולהניע, שרוצים להשפיע על תלמידים, על מערכת החינוך ועל החברה הישראלית, ולקדם מעורבות חברתית משמעותית בקהילה.
תיאור המשרה:
1- ניהול מערך הפעילות של "בשביל" ב-3-4 תיכונים הכולל עבודה שוטפת מול צוות הרכזים, מחנכים והנהלת ביה"ס.
2- הכשרה וליווי קבוצתי ופרטני של סטודנטים מלגאים שישמשו כחונכי התכנית ויפגשו אחת לשבוע תלמידי כיתות ט' ו- י'.
3- בנייה, פיתוח ובעיקר העברה של סמינרים, מפגשי הכשרה, מערכי שיעור, ימי שיא ותכניות חינוכיות.
דרישות המשרה
דרישות התפקיד:
- חיבור לחזון וערכי התכנית.
- פניות למשרה של 75%, כולל זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
- בוגר/ת תואר ראשון/ סטודנט/ית בשנים מתקדמות לתואר.
- ניסיון בחינוך, הדרכה, ריכוז וניהול.
- יחסי אנוש מעולים, גמישות, בגרות, תושייה ויכולת ביצוע ועבודה מול שותפים רבים.
- עדיפות למתחייבים לשנתיים.
הפעילות בהרצליה ויום נוסף בשבוע בלוד.
התחלה מיידית.
שעות עבודה
גמיש
ימי עבודה
א,ב,ג,ו
אזור
תל אביב והמרכז
עיר
הרצליה
28/07/2019
חזרה ללוח הדרושים