התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


19/07/2018

לפנימיית אחוזת שרה דרוש/ה מנהל מרכזיה חינוכית

אחר לעמותה

רכז המרכזיה מסייע לצוות החינוכי בעבודתו החינוכית על מנת שיוכל ביתר הצלחה לעזור לחניך להבין ולחזק את עצמו, לסייע לו לתפקד בחברת בני גילו ולאפשר לו בבוא הזמן להשתלב בחברה כאזרח שווה ערך.  תפקיד רכז המרכזיה הוא לסייע בהעברת הפעילויות החינוכיות, בדרך נעימה, מעניינת, חוויתית וערכית, באמצעות כלים מתודיים מגוונים המתאימים לחניכים וליכולתו של הצוות החינוכי. תפקידו של רכז המרכזיה אינו נובע מסמכות פיקוחית אלא ממקצוענות, אמון הדדי ופתיחות.  האווירה במרכזיה צריכה להיות נינוחה ומזמינה כדי להוות לצוות החינוכי פינה חמה ותומכת שמאפשרת התייחסות גם לקשיים בהדרכה, בעיות בקבוצה, יחס החניכים וכדו'. נהלי העבודה:  עבודה עפ"י התכנית השנתית של הפנימייה  בנייה ושיבוץ הגיוני של לוח הפעילויות לאורך השנה.  עדכון שוטף של הגורמים השונים בפנימייה ע"מ שהתכניות יבואו לידי ביצוע. (קשר עם אם הבית המרכזית, סגן המנהל והרכזים) הגדרת התפקיד: רכז המרכזיה אחראי על המרכזיה החינוכית בפנימייה על כל משימותיה:  אחראי לבניית המרכזיה החינוכית כמרכז משאבים עשיר, מגוון ומותאם לצרכי הפנימיה.  שותף להכשרת צוות הפנימיה ואמון על ההדרכות בתחום החינוך: ליווי צוות ההדרכה, הנחייה ותמיכה מקצועית שוטפת. הנחיית הצוות הן ברמה האישית והן בהעברת סדנאות לכלל הצוות. במידת הצורך צפייה בפעילויות בקבוצות ומשוב.  אחראי למערך הפעילויות בפנימייה: אוסף, כותב ובונה מערכי פעילויות על פי תכנית ההדרכה השנתית ובהתאם לצרכים העולים מהשטח.  מסייע במתן כלים לקידום פרויקטים כלל פנימייתיים ויוזמות חינוכיות.  שותף מרכזי בארגון ערבי פנימייה, אירועים מסיבות וטקסים.  משתתף בהשתלמויות המרכזייה החינוכית הארצית לשם למידה וקבלת הנחייה מקצועית.  חבר בצוות המוביל את המדיניות החינוכית של הפנימייה.  לצד ההגדרה הפורמאלית, התפקיד מחייב רגישות ויצירת מסגרת תומכת בה הצוות החינוכי ירגיש כי המרכזייה היא עבורו פינה חמה ומקום ללמוד, ליצור ולהתפתח.
דרישות המשרה
רכז המרכזיה צריך להיות בעל תואר ראשון, אדם ערכי, בעל ראייה חינוכית רחבה, ידע רב תחומי, יצירתיות, גמישות, פתיחות, כושר ביטוי בכתב ובע"פ.  עליו להיות בעל כישורי הנחייה והנעת עובדים, בעל יכולת מוכחת בתחומי הדרכה/ חינוך במסגרות שונות.
שכר
8000
אזור
תל אביב והמרכז
עיר
בני ברק
19/07/2018
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • חינוך מיוחד

    חינוך מיוחד

    מידע על תפקיד חינוך מיוחד והדרישות של עבודה בחינוך מיוחד. בנוסף הצעות עבודה למשרות חינוך מיוחד (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים חינוך מיוחד | דרושים בחינוך.
  • מאמן | מאמנת

    מאמן | מאמנת

    מידע על תפקיד מאמן / מאמנת והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות אימון (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מאמנים.
  • שתיל

    שתיל

    האם ניתן לקדם שינויים חברתיים בישראל בתחום החינוך על ידי עמותות וארגונים? האם לדעת הגוף שתיל דרושים בחינוך שינויים חברתיים? פרטים במאמר שתיל - דרושים בחינוך.

  • משגיחי בחינות

    משגיחי בחינות

    מידע על תפקיד משגיח בחינות והדרישות של עבודה בהשגחת בחינות. בנוסף הצעות עבודה של משרות משגיחי בחינות (חיפוש עבודה) ומודעות דרושים משגיחים לבחינות.
  • איך להצליח בתהליך הצבת גבולות לילדים?

    איך להצליח בתהליך הצבת גבולות לילדים?

    ההורים צריכים לחנך את הילדים ולהציב גבולות. כיצד בוחרים את הגבולות, כיצד מציבים אותם, מה עושים כשיש מחלוקת בין ההורים, איך להצליח בתהליך מול הילד? הפרטים בפנים.

  • סקר הבייביסיטר הגדול - כמה לשלם לבייביסיטר?

    סקר הבייביסיטר הגדול - כמה לשלם לבייביסיטר?

    תמיד התלבטתם כמה צריך לשלם לבייביסיטר או המטפלת של התינוק או הילד שלכם? זו ההזדמנות שלכם לעזור לעשות סדר בבלאגן ולפתור את הדילמה הזו אחת ולתמיד לכל ההורים.