-
מתי מומלץ להתחיל לטפל בשגיאות כתיב
שגיאות כתיב מטרידות מורים ותלמידים רבים ומהוות במקרים רבים מקור לתסכול מתמשך, החל מכיתה א'. מה הם סוגי שגיאות הכתיב, מתי אנו נדרשים לטפל בהן, וכיצד עושים זאת? -
גנן | גננת
מידע על תפקיד גננת (או גנן) והדרישות של עבודה כגננת בגן ילדים או מעון. בנוסף הצעות עבודה של משרות גננת (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרוש גננת באתר דרושים בחינוך. -
איך נכין את הפעוט לקבלת אח חדש למשפחה
קבלה של אח או אחות למשפחה זה תמיד דבר משמח. אך אנו כמבוגרים והורים מקבלים את האירוע המשמח בצורה אחרת מקבלתו על ידי הפעוט. איך להכין את הילדים לקבלת אח חדש?
-
מדוע חשוב להקריא ספרים לילדים?
הורים רבים מקריאים לילדיהם ספרים בתדירות כזו או אחרת. ההורים מבינים שיש לכך חשיבות, אך רובם אינם מודעים לכל היתרונות הגלומים בפעולה פשוטה והכרחית זו. -
כל מה שצריך לדעת על לימודי חינוך מיוחד
אתגר החינוך נחשב למיוחד במערכת חינוך רגילה וכל שכן במערכת חינוך מיוחד הכוללת ילדים הסובלים מקשיי למידה שונים המהווים אתגר בפני הצוות החינוכי. -
ניהול משא ומתן על שכר - איך ומתי עושים זאת?
משא ומתן על שכר צריך לדעת איך ומתי לנהל. ניהול משא ומתן כזה שלא בתזמון והצורה הנכונה יכול גם לגרום לאי העסקה או סיום העסקה של עובד. מה העקרונות לניהולו?
13/09/2017
מלווה
חינוך מיוחד לבית ספר תיכון
דרושה מלווה לנערה מקסימה בעלת חוש הומור, לא על הרצף, בעלת צרכים מיוחדים. העבודה בצפון תל אביב העבודה כוללת ליווי 3 פעמים בשבוע (ג ד ה) מרבע לשמונה עד שלוש. תינתן הדרכה, הצטרפות לצוות עובד ומעולה. התחייבות לשנה.
שעות עבודה
07:45 - 15:00
ימי עבודה
ג ד ה
היקף משרה
משרה חלקית
אזור
תל אביב והמרכז
עיר
תל אביב -יפו
13/09/2017
חזרה ללוח הדרושים