התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


10/10/2019

לבית ספר חדשני בפרדס חנה דרוש/ה מחנך/ת לכיתה א'

מורה לבית ספר יסודי

בית ספר "פרדס" בפרדס חנה הינו בית ספר חדשני המשלב חינוך מונטסורי, חינוך יער ושילוב דתיים וחילונים יחדיו. בית הספר פועל בשנתו השנייה ומחפש איש/אשת חינוך עם חזון ויכולת הובלה לחינוך כיתה א'.
דרישות המשרה
ניסיון בחינוך כיתה /עבודה עם גילאים צעירים 5-7 – חובה הוראת שפה וחשבון לגילאים צעירים הכרות עם גישות בחינוך פתוח (דמוקרטי/דיאלוגי) בוגר אחד מבתי הספר לחינוך ובעל תעודת הוראה יכולת עבודה בצוות קטן ואינטימי זמינות מיידית ל80% משרה הכשרה וניסיון בחינוך מונטסורי (יתרון)
שעות עבודה
7:47-13:45
ימי עבודה
א-ו
אזור
חדרה והסביבה
עיר
פרדס חנה-כרכור
10/10/2019
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • מדוע חשוב להקריא ספרים לילדים?

    מדוע חשוב להקריא ספרים לילדים?

    הורים רבים מקריאים לילדיהם ספרים בתדירות כזו או אחרת. ההורים מבינים שיש לכך חשיבות, אך רובם אינם מודעים לכל היתרונות הגלומים בפעולה פשוטה והכרחית זו.
  • האם תהליך חפיפה נכון ישפר את תפוקת העובד?

    האם תהליך חפיפה נכון ישפר את תפוקת העובד?

    מעסיקים רבים נוטים לקלוט את העובדים ומיד "זורקים אותם למים" אך חלקם עלול להתקשות ולעזוב. בעזרת תהליך חפיפה והכשרה נכונים ניתן לשמר את העובדים ולשפר את התפוקה.

  • איך נגדל ילדים עם בטחון להצלחה בעתיד?

    איך נגדל ילדים עם בטחון להצלחה בעתיד?

    אנחנו רוצים שהילדים שלנו יגדלו בצורה הכי נעימה שאפשר, אבל אולי אנחנו מקלים עליהם מידי? הנה מספר עקרונות שיקלו עליהם להתמודד עם אתגרים בעתיד.

  • קלינאית תקשורת

    קלינאית תקשורת

    מידע על תפקיד קלינאית תקשורת והדרישות של עבודה כקלינאי תקשורת. בנוסף הצעות עבודה של משרות קלינאות תקשורת (חיפוש עבודה) ומודעות דרושים קלינאי תקשורת.
  • מורה

    מורה

    המידע המלא על תפקיד מורה והדרישות של עבודה בהוראה. בנוסף הצעות עבודה למשרות מורים (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים מורים באתר דרושים בחינוך.
  • משגיחי בחינות

    משגיחי בחינות

    מידע על תפקיד משגיח בחינות והדרישות של עבודה בהשגחת בחינות. בנוסף הצעות עבודה של משרות משגיחי בחינות (חיפוש עבודה) ומודעות דרושים משגיחים לבחינות.