-
מרפא בעיסוק | מרפאה בעיסוק
מידע על תפקיד מרפא בעיסוק או מרפאה בעיסוק והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות ריפוי בעיסוק (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מרפאים בעיסוק. -
גיל שנתיים הנורא, הנפלא
גיל שנתיים (מכונה גם גיל ה- לא!-לא! הוא נפלא לילדים, אך קשה להורים. מה עובר על הילדים בגיל הזה? מדוע ישנם התקפי זעם? וכיצד עלינו ההורים להתמודד עימו בהצלחה? -
ארגון המורים
ארגון המורים מייצג עשרות אלפי מורים וכדי להקים את ארגון המורים דרושים היו פעילים בעלי חזון, שחלקם פרשו מהסתדרות המורים. ארגון המורים - דרושים בחינוך.
-
סוגי הארגונים באתר דרושים בחינוך
באתר דרושים בחינוך סוגי ארגונים שונים בתחום החינוך וההדרכה. העבודה בארגונים היא שונה ומגוונת מאוד והליך חיפוש העבודה הוא קל ונוח. הגיע הזמן למצוא עבודה. -
ניהול משא ומתן על שכר - איך ומתי עושים זאת?
משא ומתן על שכר צריך לדעת איך ומתי לנהל. ניהול משא ומתן כזה שלא בתזמון והצורה הנכונה יכול גם לגרום לאי העסקה או סיום העסקה של עובד. מה העקרונות לניהולו?
-
רגישות סנסורית אצל ילדים
חמשת החושים שלנו מונחים על סקאלה. האם לילד יש עודף או תת רגישות חושית? במידה וכן, נוכל למנוע תקלות תקשורת, כעסים ומתחים אצל הילדים. איך מזהים ואיך מתמודדים?
22/08/2023
למפעל חינוכי שפועל לטובת חינוך, פיתוח מנהיגות וקידום בני נוער דרוש/ה מנחה פעילות למגזר הערבי! שכר גבוה!!
מנחה לארגון
תכנית רווחה ייחודית לשם קידום בני נוער וצעירים למימוש היכולות שלהם, הליווי מתבצע סביב הצמתים החשובים בחייהם, במטרה לסייע להם לסיים תיכון בהצלחה ולהשתלב באופן מיטבי בחיים האזרחיים.
לקדם חוסן אישי ויכולת למצות את הפוטנציאל האישי של המשתתפים, לייצר בקרב המשתתפים תהליך שינוי אישי וקבוצתי משמעותי, להיות מבוגר משמעותי ודמות מודל עבור המשתתף, לסייע בחיזוק מסגרות תומכות ומקדמות למשתתף-הורים, בית-הספר וכיו”ב.
תחומי אחריות-
ללוות את המשתתפים באופן פרטני וקבוצתי במשך כל שלבי השתתפותם בתוכנית.
להנחות קבוצה אחרי שעות בית ספר בתוכנית ארוכת טווח.
לקיים קשר במקרה הצורך עם גורמים רלוונטיים בעולמו של המשתתף.
לחבר את ההורים לתכנית.
להטמיע את האוריינטציה של תוכנית חמסה בקרב הצוות החינוכי והקהילה בישוב בו התוכנית מתקיימת.
לקיים קשר שוטף עם המסגרות הפורמליות בהן שוהים המשתתפים.
להיות איש קשר בין תכנית “חמסה” לבין המסגרת הפורמלית..
דרישות המשרה
דובר ערבית שפת אם.
לפחות שני אחרה”צ פנויים בשבוע לטובת הנחייה פרונטלית בבית הספר.
יכולת לניידות ברחבי הארץ.
B.A באחד מהתחומים הבאים: חינוך, פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, ייעוץ חינוכי.
ניסיון בהדרכה.
שליטה ביישומי מחשב ומערכות טכנולוגיות
בעל.ת ניסיון מוכח בעבודה תהליכית עם מתבגרים בבתי ספר, פנימיות ומרכזי נוער- יתרון לעבודה עם בני נוער במצבי סיכון.
בוגר.ת קורס הנחיית קבוצות.
ניסיון קודם של לפחות שנתיים בהנחיית קבוצות במתכונת סדנאית.
מאמנים, מטפלי NLP, או מקצוע טיפולי רגשי אחר- יתרון.
מתאים לפרילנסר!
אזור
אזור השרון
עיר
טירה
22/08/2023
חזרה ללוח הדרושים