התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


18/03/2025

דרוש.ה מרפא.ה בעיסוק לבתי ספר בכ"ס, רעננה והוד השרון!

מרפא/ה בעיסוק לעמותה

דרושים.ות מטפלים.ות לעבודה טיפולית מרתקת עם ילדים ונוער על הספקטרום האוטיסטי בשרון העבודה בצוות רב מקצועי, עם מעטפת מקצועית הכוללת הדרכות פרטניות שוטפות, קבוצות הדרכה והשתתפות בהשתלמויות וימי עיון. העבודה בעמותה מאפשרת העמקה והתמחות בתחום האוטיזם ואפשרויות קידום מגוונות. אפשרות למשרה חלקית וגמישה. הכשרות בנושא התמודדות בטראומה.
דרישות המשרה
תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ורישיון ממשרד הבריאות. ניסיון בתחום האוטיזם/ עבודה עם הגיל הרך - יתרון. מוזמנים /ות להגיש קורות חיים בוגרים שסיימו את חובותיהם הלימודיים וממתינים למבחן הממשלתי/סטודנטים/ות בשנה ד'.
אזור
פתח תקווה והסביבה
עיר
הוד השרון
18/03/2025
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • מנתחת התנהגות | מנתח התנהגות

    מנתחת התנהגות | מנתח התנהגות

    מידע על תפקיד מנתחת התנהגות יישומית והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מנתחת התנהגות (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של ניתוח התנהגות ABA.
  • הוראה מתקנת

    הוראה מתקנת

    מידע על תפקיד הוראה מתקנת והדרישות של עבודה בהוראה מתקנת. בנוסף הצעות עבודה למשרות הוראה מתקנת ופרסום מודעת דרושים הוראה מתקנת באתר דרושים בחינוך.
  • קלינאית תקשורת

    קלינאית תקשורת

    מידע על תפקיד קלינאית תקשורת והדרישות של עבודה כקלינאי תקשורת. בנוסף הצעות עבודה של משרות קלינאות תקשורת (חיפוש עבודה) ומודעות דרושים קלינאי תקשורת.
  • כיצד עוברים בהצלחה תהליך גמילה מחיתולים?

    כיצד עוברים בהצלחה תהליך גמילה מחיתולים?

    תהליך הגמילה מחיתולים יכול להיות מתסכל מאוד גם לפעוט וגם להורים. גמילה מחיתולים קשורה באופן ישיר למודעות הפעוט לגופו, אישיותו ועצמאותו. איך לעבור אותו בהצלחה?

  • מרצה

    מרצה

    מידע על תפקיד מרצה (מעביר הרצאות) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מרצים (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מרצים.
  • איך נוכל ללמד את הילדים על רגשות

    איך נוכל ללמד את הילדים על רגשות

    איך לגרום לילד להביע רגשות? איך לגרום לו להבין רגשות? מסתבר שגם להורים וגם למערכת החינוך יש תפקיד חשוב בהתפתחות הרגשית של הילדים.