-
התפתחות רגשית-חברתית בגיל הרך
מהי התפתחות רגשית-חברתית? באילו גילאים היא מתחילה וכיצד עלינו לפעול על מנת לתמוך בילדים ולדאוג שיתפתחו בצורה הנכונה להם. הנה מספר עקרונות.
-
מאמן | מאמנת
מידע על תפקיד מאמן / מאמנת והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות אימון (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מאמנים. -
הרובוטים שמסננים את קורות החיים שלך
אלו שמסננים את קורות החיים שלך הם בעצם רובוטים. כדי לעבור את הסינון הראשוני, חשוב "לדבר את שפתם" של הרובוטים הללו, אחרת קורות החיים שלך לא יגיעו לאף אחד.
-
מעורבות הורים בגן הילדים: למה, כמה ואיך?
חוקרים רבים מסכימים כי הקשר בין הצוות החינוכי וההורים מיטיב עם כולם. כיצד ניתן לעודד מעורבות הורית? הנה כמה טיפים מעניינים.
-
מדריך | מדריכה
מידע על תפקיד מדריך (או מדריכה) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות הדרכה (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מדריכים. -
תיווך נכון יעזור לילדים שלנו ללמוד ולחשוב
הילדים שלנו משתמשים בנו כמתווכים בין הגירויים בסביבה לבינם. כיצד אנו כהורים יכולים לעזור לילדים בעיבוד הגירויים ובפיתוח תהליכי למידה? הפרטים במאמר.
27/09/2017
משלבת למשרה חלקית
משלב/ת למועצה מקומית
דרוש/ה משלב/ת לליווי ילד על הספקטרום בתפקוד גבוה בכיתה ד'.
יומיים בשבוע מהשעות 730 ועד 1500, כולל בהסעה.
רקע בחינוך מיוחד רצוי, אך בעיקר גישה ומוטיבציה,
ניתנת הנחיה מקצועית.
שעות עבודה
730-1500
היקף משרה
משרה חלקית
אזור
פתח תקווה והסביבה
עיר
יהוד-מונוסון
27/09/2017
חזרה ללוח הדרושים