התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


16/06/2019

דרושים/ות עו"סים/ות לשעות אחה"צ במרכז

עובד/ת סוציאלי/ת לעמותה

חטיבת הטף באלו"ט, המובילה בקידום הטיפול האיכותי בילדים על הרצף האוטיסטי, מרחיבה את שורותיה ומזמינה אותך להיות חלק מצוות רב- מקצועי במרכזי הטיפול. התפקיד כולל התערבות פרטנית, דיאדית וקבוצתית עם הילד והוריו, אינטגרציה של התכנית הטיפולית והדרכת הצוות וההורים. ניתנת הדרכה פרטנית כל שבוע ממומחים בתחום האוטיזם, ליווי אישי תומך מצוות הניהול המקצועי, הדרכות קבוצתיות וימי השתלמות. מרכזי הטיפול פועלים בשעות אחה"צ לפי החלוקה הבאה: כפר סבא: יום א' בין השעות 12:00-20:00 ויום ד' בין השעות 11:00-20:00 פתח תקווה: ימים ב', ד' בין השעות 12:00-19:30 שכר הולם למתאימים /ות.
דרישות המשרה
דרישות: תואר ראשון- לפחות שנתיים ניסיון קליני -חובה. רישום בפנקס העובדים הסוציאליים – חובה. זמינות מלאה לעבודה בשעות הפעילות – חובה. תואר שני - יתרון משמעותי ניסיון בתחום נכויות התפתחותיות – יתרון. אוריינטציה טיפולית.
שעות עבודה
אחרה"צ
אזור
פתח תקווה והסביבה
עיר
כפר סבא
16/06/2019
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • הוראה מתקנת

    הוראה מתקנת

    מידע על תפקיד הוראה מתקנת והדרישות של עבודה בהוראה מתקנת. בנוסף הצעות עבודה למשרות הוראה מתקנת ופרסום מודעת דרושים הוראה מתקנת באתר דרושים בחינוך.
  • קלינאית תקשורת

    קלינאית תקשורת

    מידע על תפקיד קלינאית תקשורת והדרישות של עבודה כקלינאי תקשורת. בנוסף הצעות עבודה של משרות קלינאות תקשורת (חיפוש עבודה) ומודעות דרושים קלינאי תקשורת.
  • מורה

    מורה

    המידע המלא על תפקיד מורה והדרישות של עבודה בהוראה. בנוסף הצעות עבודה למשרות מורים (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים מורים באתר דרושים בחינוך.
  • הכלים להבין את שפת הבכי של התינוק

    הכלים להבין את שפת הבכי של התינוק

    הבכי של התינוק הוא שפת הדיבור הראשונה שלו והאמצעי שלו להעביר אליכם את תחושותיו. לכן חשוב לזהות את המסר של הבכי ולדעת כיצד להרגיע אותו. קבלו כמה טיפים.

  • מה חשוב לבדוק בבחירת משפחתון / מעון

    מה חשוב לבדוק בבחירת משפחתון / מעון

    איך עלינו לבחור את המשפחתון או המעון המתאימים לילד שלנו? על מה מומלץ לשים דגש מיוחד? ממה כדאי להזהר? הטיפים שאתם פשוט, אבל פשוט חייבים לקרוא.

  • משרות דרושים בערים וישובים בישראל

    משרות דרושים בערים וישובים בישראל

    באתר דרושים בחינוך משרות בישובים שונים בתחום החינוך וההדרכה. המשרות מגוונות מאוד והליך חיפוש העבודה הוא קל ונוח. הגיע הזמן למצוא עבודה.