-
התפתחות רגשית-חברתית בגיל הרך
מהי התפתחות רגשית-חברתית? באילו גילאים היא מתחילה וכיצד עלינו לפעול על מנת לתמוך בילדים ולדאוג שיתפתחו בצורה הנכונה להם. הנה מספר עקרונות.
-
איך לכתוב קורות חיים מוצלחים?
קורות החיים הם המסמך עליו מסתמכים המעסיקים כדי ללמוד עליך. הם צריכים להכיל את המידע המדויק והעדכני עליך אך הם צריכים להיות גם ברורים ושיווקיים. איך עושים את זה?
-
גיל שנתיים הנורא, הנפלא
גיל שנתיים (מכונה גם גיל ה- לא!-לא! הוא נפלא לילדים, אך קשה להורים. מה עובר על הילדים בגיל הזה? מדוע ישנם התקפי זעם? וכיצד עלינו ההורים להתמודד עימו בהצלחה? -
מה חשוב לבדוק בבחירת משפחתון / מעון
איך עלינו לבחור את המשפחתון או המעון המתאימים לילד שלנו? על מה מומלץ לשים דגש מיוחד? ממה כדאי להזהר? הטיפים שאתם פשוט, אבל פשוט חייבים לקרוא.
-
שתיל
האם ניתן לקדם שינויים חברתיים בישראל בתחום החינוך על ידי עמותות וארגונים? האם לדעת הגוף שתיל דרושים בחינוך שינויים חברתיים? פרטים במאמר שתיל - דרושים בחינוך.
-
מדריך נוער | מדריכת נוער
מידע על תפקיד מדריך נוער (מדריכת נוער) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מדריכי נוער (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של הדרכת נוער.
16/02/2025
לבתי ספר בחולון דרוש.ה קלינאי.ת תקשורת !
קלינאי/ת תקשורת לעמותה
לבתי הספר בחולון דרוש/ה קלינאי/ת תקשורת לעבודה טיפולית מרתקת עם ילדים ונוער על הספקטרום האוטיסטי.
העבודה בצוות רב מקצועי, עם מעטפת מקצועית הכוללת הדרכות פרטניות שוטפות, קבוצות הדרכה והשתתפות בהשתלמויות וימי עיון.
העבודה בעמותה מאפשרת העמקה והתמחות בתחום האוטיזם ואפשרויות קידום מגוונות.
אפשרות למשרה חלקית וגמישה.
דרישות המשרה
דרישות המשרה:
תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ורישיון ממשרד הבריאות.
ניסיון בתחום האוטיזם/ עבודה עם הגיל הרך - יתרון.
מוזמנים /ות להגיש קורות חיים בוגרים שסיימו את חובותיהם הלימודיים וממתינים למבחן הממשלתי/סטודנטים/ות בשנה ד'.
אזור
תל אביב והמרכז
עיר
חולון
16/02/2025
חזרה ללוח הדרושים



