התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


25/02/2018

למועדוניות טיפוליות-חינוכיות של עמותת לילך דרושים: רכז\ת מועדונית

רכז/ת לעמותה

עמותת לילך- מועדוניות לילדים בסיכון מזמינה אותך להגיש מועמדות לתפקיד משמעותי, מעניין ומאתגר! עמותת לילך מפעילה מועדוניות ברחבי תל אביב לילדים בסיכון החל מגיל 3 ועד גיל 12, מפריפריה כלכלית וחברתית, אשר מטרתן לספק מסגרת מעשירה ומכילה לילדים ולחולל שינוי בחייהם. תיאור התפקיד: ניהול שוטף של המועדונית וצוות ההדרכה, תכנון ויישום תכנית חינוכית, ניהול קשר עם המערכות המקיפות את הילד, עבודה פרונטלית עם ילדים בכיתות ב'-ג'. עבודה בצוות קטן ובסביבה ביתית ונעימה. ימי עבודה- א'-ה', בשעות 13:00-18:00. בימים שמערכת החינוך אינה פועלת שעות העבודה הן 8:00-16:00.
דרישות המשרה
דרישות לתפקיד- הכשרה רלוונטית ניסיון בהדרכת קבוצות ילדים ניסיון בעבודה עם ילדים בסיכון, יתרון יחסי אנוש מצוינים. המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד. שליחת קורות חיים [email protected]
ימי עבודה
ימי עבודה- א'-ה', בשעות 13:00-18:00. בימים שמערכת החינוך אינה פועלת שעות העבודה הן 8:00-16:00.
היקף משרה
משרה חלקית
אזור
תל אביב והמרכז
עיר
תל אביב -יפו
25/02/2018
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • גנן | גננת

    גנן | גננת

    מידע על תפקיד גננת (או גנן) והדרישות של עבודה כגננת בגן ילדים או מעון. בנוסף הצעות עבודה של משרות גננת (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרוש גננת באתר דרושים בחינוך.
  • מרצה

    מרצה

    מידע על תפקיד מרצה (מעביר הרצאות) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מרצים (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מרצים.
  • התפתחות רגשית-חברתית בגיל הרך

    התפתחות רגשית-חברתית בגיל הרך

    מהי התפתחות רגשית-חברתית? באילו גילאים היא מתחילה וכיצד עלינו לפעול על מנת לתמוך בילדים ולדאוג שיתפתחו בצורה הנכונה להם. הנה מספר עקרונות.

  • סוגי המשרות באתר דרושים בחינוך

    סוגי המשרות באתר דרושים בחינוך

    באתר דרושים בחינוך סוגי משרות שונים בתחום החינוך וההדרכה. המשרות מגוונות מאוד והליך חיפוש העבודה הוא קל ונוח. הגיע הזמן למצוא עבודה.

  • סוגי הארגונים באתר דרושים בחינוך

    סוגי הארגונים באתר דרושים בחינוך

    באתר דרושים בחינוך סוגי ארגונים שונים בתחום החינוך וההדרכה. העבודה בארגונים היא שונה ומגוונת מאוד והליך חיפוש העבודה הוא קל ונוח. הגיע הזמן למצוא עבודה.
  • רגישות סנסורית אצל ילדים

    רגישות סנסורית אצל ילדים

    חמשת החושים שלנו מונחים על סקאלה. האם לילד יש עודף או תת רגישות חושית? במידה וכן, נוכל למנוע תקלות תקשורת, כעסים ומתחים אצל הילדים. איך מזהים ואיך מתמודדים?