התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


14/07/2019

רכז/ת לקיבוצי השומר הצעיר במ.א. מטה אשר

רכז/ת לתנועת נוער

תנועת הנוער השומר הצעיר והמועצה האזורית מטה אשר (אזור עכו-נהריה) מחפשת רכזים ורכזות לקיבוצי התנועה במועצה. התפקיד כולל: >> ליווי צוותי ש"ש >> ליווי הדרכה >> קשר עם ההורים והקהילה תפקיד המשלב ניהול והדרכה. מאתגר, מלמד, מרגש ועם המון חינוך.
דרישות המשרה
דרישות התפקיד: >> רקע בתנועת נוער - חובה >> יכולות ריכוז וניהול גבוהות >> היכרות עם עולם המועצות האזוריות וקיבוצים - יתרון ** שליש משרה ** חצי משרה
אזור
עכו נהריה והסביבה
עיר
נהריה
14/07/2019
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • הגננת

    הגננת

    הגננת היא המחנכת של הילדים בגן הילדים או במעון. בישראל הרבה תפקידים נופלים על הגננת ולכן לכל גננת דרושים גם כישורים נוספים לעבודה. הגננת - אתר דרושים בחינוך.

  • ניהול משא ומתן על שכר - איך ומתי עושים זאת?

    ניהול משא ומתן על שכר - איך ומתי עושים זאת?

    משא ומתן על שכר צריך לדעת איך ומתי לנהל. ניהול משא ומתן כזה שלא בתזמון והצורה הנכונה יכול גם לגרום לאי העסקה או סיום העסקה של עובד. מה העקרונות לניהולו?

  • מרצה

    מרצה

    מידע על תפקיד מרצה (מעביר הרצאות) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מרצים (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מרצים.
  • חינוך לפרפקציוניזם עלול לגרום לילדים נזק רגשי

    חינוך לפרפקציוניזם עלול לגרום לילדים נזק רגשי

    כהורים, כולנו מפתחים ציפיות גבוהות מילדינו. אנחנו מלווים אותם בכל צעד ושעל שהם עושים אל עבר עולם המבוגרים, תוך שאיפה למצוינות. אך, על אף הדאגה והרצון הטוב, האם זוהי הדרך הנכונה ביותר לגידולם?
  • איך נגדל ילדים עם בטחון להצלחה בעתיד?

    איך נגדל ילדים עם בטחון להצלחה בעתיד?

    אנחנו רוצים שהילדים שלנו יגדלו בצורה הכי נעימה שאפשר, אבל אולי אנחנו מקלים עליהם מידי? הנה מספר עקרונות שיקלו עליהם להתמודד עם אתגרים בעתיד.

  • סייעת | סייע

    סייעת | סייע

    המידע המלא על תפקיד סייעת (או סייע) והדרישות של עבודה כסייעת. בנוסף הצעות עבודה למשרות סייעות (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים סייעת באתר דרושים בחינוך.