התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו

מאמרים

מורה פרטי | מורה פרטית

מורה פרטי

מידע על תפקיד מורה פרטי (או מורה פרטית) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מורים פרטיים (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של הוראה פרטית.

 מורה פרטי משמש כמורה או כמדריך, שמלמד נושא לימודי מסוים. המורה הפרטי יכול ללמד תלמיד או תלמידה יחידים, או קבוצה קטנה של תלמידים.

לחיפוש עבודה ומשרות לחצו: דרושים מורים פרטיים

עבודה כמורה פרטי

המורה הפרטי דואג להעניק לתלמיד או התלמידים תשומת לב אישית יותר מאשר בסביבה של כיתה גדולה. מי שעובד כמורה פרטי צריך להכיר טוב את תחום הלימוד וכמו כן להיות בעל זיקה להוראה (אין חובה לתעודת הוראה). ישנם סטודנטים רבים שעובדים כמורים פרטיים וכמו כן מורים בבתי ספר שלאחר שעות הלימודים מעניקים גם שיעורים פרטיים.

השיעור הפרטי

השיעור הפרטי הוא שיעור בו המורה הפרטי מלמד תלמיד יחיד או קבוצה קטנה. במסגרת זו יכול המורה הפרטי להעניק תשומת לב אישית יותר. השיעורים הפרטיים ניתנים בדרך כלל שלא במסגרת החינוכית הפורמאלית אך גם שם ניתן למצוא אותם. לקיחת שיעורים פרטיים נובעת גם מתוך עניין אישי להעשרה אך גם בשל קשיים לימודיים שונים.

מי מעסיק את המורה הפרטי?

המורים הפרטיים מועסקים בדרך כלל על ידי התלמיד עצמו, אך לעיתים הם מועסקים על ידי מוסדות הלימוד, או על ידי עמותות הדואגות לסיוע לקהילה. המורים הפרטיים יכולים לפתוח גם קורסים קטנים שהם יוזמים אותם, או להגיע ללימוד עפ"י התארגנות עצמאית של קבווצת תלמידים.

סוגים של מורים פרטיים

ישנם סוגים שונים של מורים פרטיים: מורים פרטיים שעוסקים בלמידה (לקויות למידה, הפרעות קשב וריכוז, חינוך מיוחד, מיומנויות למידה, קריאה, כתיבה). ישנם מורים פרטיים העוסקים בתכנים מקצועיים (אנגלית, מתמטיקה, חשבונאות, כלכלה, לשון, מדעי המחשב, תכנות, מוסיקה, סטטיסטיקה, מתמטיקה, פיסיקה, פסיכומטרי, חדו"א, וכדומה). ישנם מורים פרטיים העוסקים בתחומים אחרים (מוסיקה, נהיגה, כלי נגינה, ספורט, סלסה, ועוד).

קהל היעד של המורים הפרטיים

המורים הפרטיים עובדים עם תלמידים שונים, בכל הגילאים. חלק מהאוכלוסיות הן בין היתר: עולים לכיתה א', תלמידי בית ספר יסודי, תלמידי חטיבה, תלמידי תיכון, הכנה לפסיכומטרי, הכנה לצבא, סטודנטים באוניברסיטה, צעירים ומבוגרים המחפשים העשרה ועוד.

מחפשים עבודות של מורה פרטי? דרושים מורים פרטיים - הצעות לעבודות ומשרות מאתר דרושים בחינוך

בקישור הבא תוכלו למצוא הצעות עבודה למשרות דרושים של מורים פרטיים מאתר דרושים בחינוך.

שלח לחבר

מלאו את הפרטים הבאים: