-
ניהול משא ומתן על שכר - איך ומתי עושים זאת?
משא ומתן על שכר צריך לדעת איך ומתי לנהל. ניהול משא ומתן כזה שלא בתזמון והצורה הנכונה יכול גם לגרום לאי העסקה או סיום העסקה של עובד. מה העקרונות לניהולו?
-
משגיחי בחינות
מידע על תפקיד משגיח בחינות והדרישות של עבודה בהשגחת בחינות. בנוסף הצעות עבודה של משרות משגיחי בחינות (חיפוש עבודה) ומודעות דרושים משגיחים לבחינות. -
חמש שאלות לשאול את המורה הפרטי של ילדיכם
מורה פרטי יכול לעזור ולשפר את הישגיו הלימודיים של הילד שלכם, את בטחונו העצמי ואת היכולת שלו להיות לומד עצמאי בעתיד. איך נדע אם המורה הפרטי באמת מתאים לילד שלנו?
-
מבשלת | טבחית
מידע על תפקיד מבשלת (טבחית) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מבשלת (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מבשלת (טבחית) באתר דרושים בחינוך. -
מתי מומלץ להתחיל לטפל בשגיאות כתיב
שגיאות כתיב מטרידות מורים ותלמידים רבים ומהוות במקרים רבים מקור לתסכול מתמשך, החל מכיתה א'. מה הם סוגי שגיאות הכתיב, מתי אנו נדרשים לטפל בהן, וכיצד עושים זאת? -
להיות הורים טובים יותר לילדים שלכם
כולנו רוצים להיות הורים טובים. אבל איך עושים את זה? האם זו ההרגשה שאנחנו עושים את המקסימום למען הילדים? האם מדובר בתחושה של הילדים? הנה כמה רעיונות ממש מעניינים.
23/07/2018
לגני המלחים בת"א גננת\גנן אשת\איש צוות סטאג'יר סטאג'ירית שהחינוך בעורקיה\יו
גננ/ת לגן ילדים
אנחנו משפחה של 3 גנים מבוססת בת"א מזה שני עשורים.
אנחנו גדלים ומתפתחים עם משפחות לילדים בני שנתיים עד חמש כך שנוצר רצף של שנתיים עד שלוש שנים של גדילה והתפתחות יחדיו.
אנחנו מערכת מתפתחת ולומדת- ילדים הורים ואנשי צוות מתפתחים ולומדים יחדיו !- כשגישת
רגיו אמיליה- פדגוגיה של יחסים- משמשת לנו מצפן.
אנחנו צוות גדול המונה 5-6 אנשי צוות כל יום בגן, פרט לאנשי השפות- שפת התנועה\ המוזיקה ושפת החומרים- המצטרפים אלינו פעמיים בשבוע.
אני יעל- אחות מוסמכת, מורה-גננת ובעלת תואר שני להוראה לגיל הרך
מנהלת ויועצת פדגוגית של המערכת.
אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם דר' נעמה צורן פסיכולוגית התפתחותית
נציגת Reggio Children בארץ.
המעקב ההתפתחותי של הילדים נמצא בלב תשומת הלב שלנו.
אנחנו מושקעים בתוך יצירת סביבה חינוכית מגרה ומעצימה כשהילדים
וההורים שותפים לנו בפיתוח הסביבה עיצוב סדר היום ובפיתוח תחומי החיים
והחוויות השונות שנחווה לאורך המסע.
אנחנו מאמינים שבשגרה היומיומית טמונים כל אוצרות הגרייה הנחוצים לנו בגן.
הסביבה החברתית מזמנת לנו את האתגר הלימודי הגדול ביותר: ללמוד לחיות כאן יחד!
בתחומי החיים שבשגרה טמונים אוצרות והזדמנויות ללא סוף: ילדים רוצים מעוניינים וסקרנים לסדר אתנו מזרונים, לחתוך סלט, לגדל חסה ותפו"א בחצר, לשטוף ולגרוף בחצר;
להיות תורנים במטבח וכמובן ליצור בכל חומר אפשרי: אדמה, מים, בוץ , צבעי ידיים, גואש
חימר, דבק....
לוח השנה העברי ועונות השנה, משמשים לנו עוגן ובסיס לחוויות, חקירה ולמידה אין סופית. כך גם הסביבה של הגן.
דרישות המשרה
בעיקר כי הסביבה שלנו פתוחה ומעוניינת לקבל תרמילי חיים שונים להתעשר ממך ושאת\ תוכלי להתעשר מאיתנו.
אנו יוצרים את הסביבה הלימודית לעצמנו מידי שבוע בישיבת צוות שם אנו עובדים ברפלקציה למידה ותכנון. ובנוסף 6 ימי עבודה בשנה מוקדשים גם הם ללמידה מהבוקר(הילדים בחופש וההורים יודעים שהמערכת לומדת).
עבודה בצוות גדול כשכל איש צוות
שעות עבודה
עדיפות למשרה מלאה(5 ימים בשבוע)\ ניתן גם להרכיב משרה חלקית
ימי עבודה
עדיפות לחמישה ימי עבודה אך נכונות לשקול עבודה חלקית
היקף משרה
משרה מלאה
שכר
נפרט לפי היקף משרה, וותק ניסיון והיקף אחראיות
אזור
תל אביב והמרכז
עיר
תל אביב -יפו
23/07/2018
חזרה ללוח הדרושים