התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


06/10/2019

מדריכים לטבע ובע

מדריכ/ה לחוגים

לתכנית טבע ייחודית דרושים מורים/גננות/אנשי חינוך/מדריכים לעבודה בבתי ספר ובגני הילדים בשעות הבוקר והצהריים. בקרית גת ואשדוד (לפי אזור המגורים) *ניתן לשילוב עם עבודה נוספת
דרישות המשרה
-ניסיון והכשרה בתחום ההדרכה/ההוראה . -זיקה לטבע ובעלי חיים . -רכב - חובה ! - זמינות מיידית.
אזור
אזור השפלה
עיר
קריית גת
06/10/2019
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • אם בית

    אם בית

    המידע המלא על תפקיד אם בית והדרישות לעבודה של אם בית. בנוסף הצעות עבודה למשרות אם בית (חיפוש עבודה) או פרסום מודעת דרושה אם בית באתר דרושים בחינוך.
  • איך לכתוב קורות חיים מוצלחים?

    איך לכתוב קורות חיים מוצלחים?

    קורות החיים הם המסמך עליו מסתמכים המעסיקים כדי ללמוד עליך. הם צריכים להכיל את המידע המדויק והעדכני עליך אך הם צריכים להיות גם ברורים ושיווקיים. איך עושים את זה?

  • סוגי הארגונים באתר דרושים בחינוך

    סוגי הארגונים באתר דרושים בחינוך

    באתר דרושים בחינוך סוגי ארגונים שונים בתחום החינוך וההדרכה. העבודה בארגונים היא שונה ומגוונת מאוד והליך חיפוש העבודה הוא קל ונוח. הגיע הזמן למצוא עבודה.
  • הסתדרות המורים

    הסתדרות המורים

    הסתדרות המורים היא ארגון מייצג למורים וגננות בישראל. במאמר תוכלו לקרוא על הסתדרות המורים ופעולות הסתדרות המורים. מאמר על הסתדרות המורים דרושים בחינוך מציגים.

  • הגננת

    הגננת

    הגננת היא המחנכת של הילדים בגן הילדים או במעון. בישראל הרבה תפקידים נופלים על הגננת ולכן לכל גננת דרושים גם כישורים נוספים לעבודה. הגננת - אתר דרושים בחינוך.

  • איך נגדל ילדים עם בטחון להצלחה בעתיד?

    איך נגדל ילדים עם בטחון להצלחה בעתיד?

    אנחנו רוצים שהילדים שלנו יגדלו בצורה הכי נעימה שאפשר, אבל אולי אנחנו מקלים עליהם מידי? הנה מספר עקרונות שיקלו עליהם להתמודד עם אתגרים בעתיד.