-
התפתחות רגשית-חברתית בגיל הרך
מהי התפתחות רגשית-חברתית? באילו גילאים היא מתחילה וכיצד עלינו לפעול על מנת לתמוך בילדים ולדאוג שיתפתחו בצורה הנכונה להם. הנה מספר עקרונות.
-
כיצד עוברים בהצלחה תהליך גמילה מחיתולים?
תהליך הגמילה מחיתולים יכול להיות מתסכל מאוד גם לפעוט וגם להורים. גמילה מחיתולים קשורה באופן ישיר למודעות הפעוט לגופו, אישיותו ועצמאותו. איך לעבור אותו בהצלחה?
-
מדוע לא מומלץ לצפות בטלוויזיה עד גיל שנתיים
כהורים עסוקים, נוח לנו להושיב את הפצפון שלנו מול הטלויזיה כדי שנוכל להתפנות לסידורים. אך אולי זה פוגע בילד? הסיבות מדוע לא מומלץ לתת לילד עד גיל שנתיים לבהות במסך.
-
שתיל
האם ניתן לקדם שינויים חברתיים בישראל בתחום החינוך על ידי עמותות וארגונים? האם לדעת הגוף שתיל דרושים בחינוך שינויים חברתיים? פרטים במאמר שתיל - דרושים בחינוך.
-
האם תהליך חפיפה נכון ישפר את תפוקת העובד?
מעסיקים רבים נוטים לקלוט את העובדים ומיד "זורקים אותם למים" אך חלקם עלול להתקשות ולעזוב. בעזרת תהליך חפיפה והכשרה נכונים ניתן לשמר את העובדים ולשפר את התפוקה.
-
טיפים מומלצים לתכנון נכון של החופש הגדול
כדי להפוך את החופש הגדול לנופש גדול, במקום לפחד גדול, יש צורך בתכנון נכון ובראייה אופטימית. כמה טיפים מומלצים על האתגר שיכול להפוך בקלות להנאה גדולה לכל המשפחה.
24/10/2017
לבית ספר לחינוך מיוחד ברמת אפעל דרוש/ה מרפא/ה בעיסוק JB-1491
מרפא/ה בעיסוק לבית ספר יסודי
לבית ספר לחינוך מיוחד של בית אקשטיין בפרדס חנה דרוש/ה מרפא/ה בעיסוק
היקף המשרה - 15 שעות שבועיות.
התפקיד כולל:
מתן מענה מקצועי להתאמה סביבתית ובניית תכניות עבודה אישיות עם הדיירים בהתאם לצרכים המשתנים.
עבודה פרטנית וקבוצתית.
העבודה בצוות רב מקצועי
דרישות המשרה
בוגר/ת תואר ומוסמכ/ת ריפוי בעיסוק- חובה
ניסיון עם אוכלוסייה דומה - יתרון
שעות עבודה
15 שעות שבועיות
ימי עבודה
גמיש
היקף משרה
משרה חלקית
אזור
תל אביב והמרכז
עיר
רמת גן
24/10/2017
חזרה ללוח הדרושים



