-
הכלים להבין את שפת הבכי של התינוק
הבכי של התינוק הוא שפת הדיבור הראשונה שלו והאמצעי שלו להעביר אליכם את תחושותיו. לכן חשוב לזהות את המסר של הבכי ולדעת כיצד להרגיע אותו. קבלו כמה טיפים.
-
אמא ואבא הולכים לגן ואני גם
מדוע קשה לילדים להשתלב במסגרת החדשה? מהם הקשיים וההתנהגויות הצפויות של הילדים, ושל ההורים? ומה אפשר ורצוי לעשות כדי לעבור את ההתחלה החדשה בהצלחה. -
איך לכתוב קורות חיים מוצלחים?
קורות החיים הם המסמך עליו מסתמכים המעסיקים כדי ללמוד עליך. הם צריכים להכיל את המידע המדויק והעדכני עליך אך הם צריכים להיות גם ברורים ושיווקיים. איך עושים את זה?
-
משרות דרושים בערים וישובים בישראל
באתר דרושים בחינוך משרות בישובים שונים בתחום החינוך וההדרכה. המשרות מגוונות מאוד והליך חיפוש העבודה הוא קל ונוח. הגיע הזמן למצוא עבודה. -
רגישות סנסורית אצל ילדים
חמשת החושים שלנו מונחים על סקאלה. האם לילד יש עודף או תת רגישות חושית? במידה וכן, נוכל למנוע תקלות תקשורת, כעסים ומתחים אצל הילדים. איך מזהים ואיך מתמודדים?
-
סביבה התפתחותית ובטיחותית לתינוק בבית
הורים לתינוקות בגילאי 4-5 חודשים חייבים להכין את הסביבה בבית באופן בטיחותי וגם התפתחותי לתינוק. רוצים לדעת מדוע ומה המיקום המומלץ? הנה הטיפים שלנו בנושא.
14/04/2025
דרוש/ה מנהל/ת חינוך בלתי פורמאלי בקיבוץ שדה בוקר – תנאים מצוינים ואפשרות למעבר מגורים!
מנהל/ת לארגון
? דרוש/ה מנהל/ת חינוך בלתי פורמאלי – קיבוץ שדה בוקר! ?
? סיבות לעבוד אצלנו:
קיבוץ קסום עם אווירה משפחתית, קהילתית ותומכת ?
ליווי אישי ומקצועי ??
הכשרות והשתלמויות ?
אוטונומיה בתפקיד ?
טיולים במסגרת התפקיד ?️
תנאים מצוינים ?
אפשרות למעבר מגורים ?
✨ הצטרפי אלינו והפכי לחלק מקהילה תומכת ומחבקת! ✨
תיאור התפקיד
ריכוז ניהול ותפעול שוטף של המסגרות החברתיות בגילאי בית ספר, לכתות א’- י”ב לרבות תנועת הנוער.
הובלת התפיסה החינוכית, החברתית והארגונית של מערכת החינוך הבלתי פורמלית, בכיתות א’-י”ב, על-פי המודל המתקיים בקיבוץ.
ניהול, הנחיה, ליווי והענקת משוב באופן שוטף לצוותים החינוכיים.
לוודא הכנת תכנית עבודה שנתית לרבות פיקוח על ביצועה. תכנית העבודה מחויבת להיות מותאמת להגדרות ויעדים.
תקשורת רציפה עם הורים במסגרת פגישות קבוצתיות, שליחת מכתבי עדכון אחת לחודש וקיום פגישות אישיות בהתאם לצורך.
אחריות על שילוב כלל ילדי הקהילה בגילאים הרלוונטיים במערכת החינוך הבלתי פורמלי.
עבודה מול גורמים פנים ארגוניים: מנהל קהילה, הנה”ח, תנועת נוער, ועדת תרבות וכד’.
עבודה מול גורמים חוץ ארגוניים: מועצה אזורית, בתי ספר מתנ”ס וכד’.
השתתפות פעילה בפורום רכזי חינוך במועצה לגיבוש המדיניות החינוכית בשיתוף רחב ומקצועי.
גיוס כוח אדם מקצועי למערכת.
טיפוח בתי החינוך והקפדה על תקינותם והתאמתם לצרכים הפדגוגיים.
גמישות בשעות עבודה החל משעות סיום בית הספר ונכונות לפעילות רבת היקף בחופשות מבתי הספר וזמנים מיוחדים כדוגמת שביתות בבתי הספר
? היקף משרה: משרה מלאה עם גמישות בשעות העבודה
? עבודה בשעות אחר הצהריים, ערב וחופשים של משרד החינוך
? עבודה בבקרים עד אחר הצהריים
?️ יציאות לטיולים לעיתים
?️ משרת אמון, שעות משתנות בהתאם לצורך
? עבודה כוללת גם חגים ושבתות בהתאם לצורך, מעת לעת
דרישות המשרה
? כריזמתיות
?? יכולת להוביל ולהדריך
? קליטת צוות דינאמי וצעיר
⏰ מחויבות לשעות נוספות
? יכולת לעמוד ביעדים ומטרות
? יכולת לבצע מספר משימות במקביל
? רצון ללמוד ולהתקדם
ניסיון בהדרכת נוער או ילדים לפחות 3 שנים – חובה!
ניסיון בניהול בחינוך בלתי פורמאלי או רכזות – יתרון משמעותי!
*המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
אזור
אזור הדרום
עיר
שדה בוקר
14/04/2025
חזרה ללוח הדרושים