התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


20/04/2017

דרוש/ה עובד סוציאלי/ת לעבודה עם נפגעי נפש בדיור מוגן בדימונה

עובד/ת סוציאלי/ת לאחר

תיאור התפקיד: לעבודה בדיור מוגן לאנשים המתמודדים עם מחלת נפש, דרוש/ה עובד/ת סוציאלי/ת עם ניסיון בבריאות הנפש. התפקיד כולל ליווי המתמודדים בבנייה וישום תוכנית שיקום אישית, מתן הכלה ותמיכה, הדרכה תהליכית וליווי של מדריכי שיקום, סיוע במיצוי זכויות, עבודה עם גורמים בקהילה ועוד. מובטחת עבודה מאתגרת, מעניינת ומגוונת בסביבת אנשים הנמצאים בדרכם השיקומית, הזקוקים להכוונה ורכישת מיומנויות חיים שונות ליציאה לחיים עצמאיים. ניתנת הדרכה מקצועית על ידי מדריכה חיצונית. העבודה במשרה מלאה.
דרישות המשרה
דרישות התפקיד: תואר ראשון בעבודה סוציאלית- חובה, ניסיון בבריאות הנפש, פתיחות ללמידה, יכולת הכלה, סבלנות, יחסי אנוש ברמה גבוהה ויכולת עבודה בצוות. ניתן לשלוח קורות חיים במייל: [email protected] לבירור פרטים ניתן להתקשר לנעמה: 052-8590005
היקף משרה
משרה מלאה
אזור
אזור הדרום
עיר
דימונה
20/04/2017
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • משלבת

    משלבת

    המידע המלא על תפקיד משלבת והדרישות של עבודה בשילוב בחינוך. בנוסף הצעות עבודה של משרות שילוב (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של משלבת באתר דרושים בחינוך.
  • איך להצליח בתהליך הצבת גבולות לילדים?

    איך להצליח בתהליך הצבת גבולות לילדים?

    ההורים צריכים לחנך את הילדים ולהציב גבולות. כיצד בוחרים את הגבולות, כיצד מציבים אותם, מה עושים כשיש מחלוקת בין ההורים, איך להצליח בתהליך מול הילד? הפרטים בפנים.

  • על הנקה, חלב אם ותחליפי חלב

    על הנקה, חלב אם ותחליפי חלב

    מהי משמעותו של חלב אם בשביל התינוק והאם הוא עדיף על תחליפי חלב? כיצד מקבלים החלטה לגבי תזונת התינוק באמצעות הנקה ומה ההשלכות על האם. הפרטים במאמר.

  • מרצה

    מרצה

    מידע על תפקיד מרצה (מעביר הרצאות) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מרצים (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מרצים.
  • חיפוש עבודה ומציאת עבודה

    חיפוש עבודה ומציאת עבודה

    חיפוש עבודה הוא תהליך הדורש השקעה וסבלנות. קבלו את הטיפים שלנו - מה חשוב בתהליך חיפוש העבודה, כמה זמן לוקח עד למציאת עבודה ואיך מוצאים משרות דרושים שוות.
  • סקר הבייביסיטר הגדול - כמה לשלם לבייביסיטר?

    סקר הבייביסיטר הגדול - כמה לשלם לבייביסיטר?

    תמיד התלבטתם כמה צריך לשלם לבייביסיטר או המטפלת של התינוק או הילד שלכם? זו ההזדמנות שלכם לעזור לעשות סדר בבלאגן ולפתור את הדילמה הזו אחת ולתמיד לכל ההורים.