התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


02/12/2017

משלבת / חונכת / מורה מקדמת בתחום החינוך מיוחד והוראה מתקנת

רחלי אריאל

פרטים אישיים: ילידת 1985 ת.ז. 03699002-6 כתובת: בן פתחיה 16 בני ברק טלפון: 052/7647346 מייל: a73451@gmail.com השכלה: תשס"ט – התמחות 'לימוד אותיות וקריאה דרך 'דמיון מודרך' אצל ד"ר גד דואר (מיושם בפועל בהצלחה). תשס"ו – התמחות מורה בכירה לחינוך מיוחד + תעודת 'מורה בכירה' תשס"ד – ס"ה – הוראה כוללת + הוראה לח"מ בסמינר הרב וולף תשס"ה – קורס ללימוד קריאה בשיטת בייפוס (אצל מייסדת השיטה גב' בייפוס). תש"ס - ס"ג – תיכון עירוני בית יעקב הרב וולף נסיון בעבודה: תשס"ג - ס"ה– סייעת לגננת בקיטנות בת"ת משכנות יעקב, ומבוקשת בגנים רבים. תשס"ד – ס"ו – מורה לשיעורים פרטיים לילדים בגילאי 6-11 בקריאה, חשבון וגרפו מוטוריקה בת"ת משכנות יעקב ב"ב + המלצות מיוחדות מהורים רבים וצוות הת"ת. תשס"ו – גננת שילוב בגנים בת"ת אוהלי ספר, בת"ת החינוך ומורה מקדמת מטעם "יד אליעזר" + קידום ניכר בכל התלמידים + המלצות מיוחדות. תשס"ז – עבודה משולבת ומצליחה בששה מקומות: גננת שילוב בגנים בת"ת אוהלי ספר, בת"ת תשב"ר המרכזי, ובגן בנות של רשת עץ הדעת בשד' יחזקאל 6. מורה לקריאה בת"ת תשב"ר המרכזי - ברכפלד, ומורה מקדמת מטעם "יד אליעזר" תשס"ח – גננת שילוב בגנים בת"ת אוהלי ספר, בת"ת תשב"ר הגבעה הדרומית, בת"ת תשב"ר המרכזי ובגן בנות של רשת עץ הדעת (שד' יחזקאל 6) מורה מקדמת מטעם "יד אליעזר". תשס"ט – גננת שילוב בת"ת תשב"ר הגבעה הדרומית ובגני בנות ברשת "עץ הדעת". תש"ע – פעילות קידום תלמידים מתקשים ב: ת"ת תשב"ר הגבעה הדרומית, בגני בנות רשת עץ הדעת, (מרומי שדה 6, רשב"י 21, יה"נ 35) + המלצות נלהבות מהורים רבים, ומכל הצוות. תשע"א – גננת שילוב + מורה מקדמת בקריאה ב: ת"ת תשב"ר הגעבה הדרומית, בגני בנות 'עץ הדעת' (מרומ"ש 6, נתיה"מ 73, רשב"י 21, יה"נ 35) + המלצות נלהבות מהורים, וכל הצוות. תשע"ב – גננת שילוב + מורה מקדמת בקריאה וכן טיפול ריגשי בת"ת 'תשב"ר הגבעה הדרומית' ובגני בנות ברשת "עץ הדעת" בסניף רבי יהודה הנשיא ברכפלד תשע"ג – גננת שילוב + מורה מקדמת בקריאה בת"ת 'תשב"ר הגבעה הדרומית' ובגני 'עץ הדעת' תשע"ד – גננת שילוב + מורה מקדמת בקריאה בת"ת 'תשב"ר הגבעה הדרומית'. תשע"ה - ז - טיפול אישי ומסור בילדים. תשע"ח – סטודנטית במכללת מבחר, מכינה לעובדת סוציאלית. הצלחות בעבודה קידמתי ילדים רבים בצורה לא רגילה. לדוגמא: בת"ת משכנות יעקב בב"ב מספר ילדים שהיו בפיגור של שנה, הגיעו בעזרתי לרמה של הכיתה בתוך חודשיים בלבד (!), ילד שהיה ברמה של ידע חשבוני של העשרת השניה, וכן קשה מאוד בהבנה, הבאתי אותו בזמן קצר לרמת הכיתה (כיתה ז'), ועוד. כמורה מטעם "יד אליעזר" קידמתי ילדה ממצב נמוך ביותר מבחינה לימודית ורגשית, עד כדי חוסר חשק בולט לכל לימוד שהוא, למצב שבו הילדה ערכה לבדה שיעורי בית, סידרה בעצמה מחברות, והצליחה מאוד במבחנים + התקדמות רגשית גדולה ביחסיה למשפחה, חברות ועוד. (ב"ה היום היא בחורה רגילה בסמינר מצויין ומתנדבת בעצמה לילדים עם בעיות רגשיות – בפעילות תנופה(!). בעבודתי בקרית ספר קידמתי עשרות ילדים מתקשים בכל התחומים (שפה, מוטוריקה, תקשורת ועוד) בתוך זמן קצר, לרמה שתאפשר את שילובם המלא בגנים ובכיתות. + ילדים שהיו במצב קשה וכבר החליטו לשבצם ב'חינוך מיוחד' התקדמו על ידי בס"ד באופן מיוחד עד שלא היה צורך בחינוך מיוחד (!) הורים רבים בכל שנות עבודתי התקשרו במיוחד לצוות הת"ת והגנים להודות להם על ההתקדמות הנפלאה של ילדיהם בעקבות עבודתי, על היחס הנפלא מצידי, על הרצון של הילד לבוא לפעילות, ועוד. בתחילת השנה אני התחלתי לימודים השנה אני משלימה בגרויות בכדי ללמוד תואר בעו"ס אני מאוד אוהבת את עבודת ההקשבה הרגישות לצרכי השני וכן לקדמו למטרה אשמח להתעדכן על משרה רלוונתית רחלי אריאל
אזור
תל אביב והמרכז
עיר
בני ברק
סיווג משרה
37 לבית ספר יסודי
02/12/2017
חזרה ללוח מחפשי עבודה
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • שתיל

    שתיל

    האם ניתן לקדם שינויים חברתיים בישראל בתחום החינוך על ידי עמותות וארגונים? האם לדעת הגוף שתיל דרושים בחינוך שינויים חברתיים? פרטים במאמר שתיל - דרושים בחינוך.

  • הכלים להבין את שפת הבכי של התינוק

    הכלים להבין את שפת הבכי של התינוק

    הבכי של התינוק הוא שפת הדיבור הראשונה שלו והאמצעי שלו להעביר אליכם את תחושותיו. לכן חשוב לזהות את המסר של הבכי ולדעת כיצד להרגיע אותו. קבלו כמה טיפים.

  • מדוע כדאי להשאר לפחות שנה במקום עבודה?

    מדוע כדאי להשאר לפחות שנה במקום עבודה?

    רוצים לצבור ידע, ניסיון, להתקדם בתפקיד? רוצים להתקבל לעבודה הבאה בקלות? זה תלוי במשך הזמן שעבדתם בעבודתכם האחרונה. למה?

  • רגישות סנסורית אצל ילדים

    רגישות סנסורית אצל ילדים

    חמשת החושים שלנו מונחים על סקאלה. האם לילד יש עודף או תת רגישות חושית? במידה וכן, נוכל למנוע תקלות תקשורת, כעסים ומתחים אצל הילדים. איך מזהים ואיך מתמודדים?

  • מרצה

    מרצה

    מידע על תפקיד מרצה (מעביר הרצאות) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מרצים (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מרצים.
  • מדריך | מדריכה

    מדריך | מדריכה

    מידע על תפקיד מדריך (או מדריכה) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות הדרכה (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מדריכים.